La il·lustradora Helga Ambak, autora del cartell #PrimaveraMusical

Helga Ambak, és l’autora que ha dissenyat la imatge gràfica de l’exposició ‘#PrimaveraMusical - La música valenciana reviscola’.

A partir d’entrades i polseres de festivals i de concerts ha creat una composició ben atractiva i dinàmica que capta de seguida l’atenció i ens fa parar l’ull a veure què és això que s’amaga darrere del cartell.

La il·lustradora, natural de Muro, al Comtat, s'ha encarregat de la direcció artística de grups com Smoking Souls o ZOO, i ha col·laborat en els dissenys d'altres com per exemple Inèrcia o Mafalda

Per un d'aquests treballs, Translúcid, d'Smoking Souls, va rebre el Premi Ovidi 2020 al Millor Disseny.

A més dels projectes vinculats amb la música, Helga Ambak ha il·lustrat llibres per a l’editorial Sembra, jocs de taula, cartells i murals diversos.